Thursday, June 11, 2009

Alahai, anakku dah pandai....


Bismillahirrahmanirrahim. Salam alaik. hari ni banyak perkara yang menceriakan hariku berlaku. pertama-tamanya, sebab abah dah balik dan secara otometik, anak-anakku kembali ceria selepas beberapa hari berlagu syahdu.huhuhu..Hanya Allah yang tahu betapa perasaan aku tengok anak-anak bila abah out-station..
Bila abah dah balik.. bermacam-macam aksi lucu yang anak-anakku buat. bagaikan mengalir air mata aku nih tengok. Macam-macam jugak ler kepandaian yang diorang tunjukkan.
Adik sya tiru gaya abang zikri bila hisap susu. bagaikan ada orang ajar, dia gi amik botol susu abg zikri, then baring sambil kaki bergoyang-goyang. adik, adik.

Bila botol susu di mulut, mata tak akan terlepas dari playhouse disney channel. didingbodingdibodingboding. stay tuned sya, dibo will be back after this break.

Bersemangat tul la adik sya makan. AUUUMMM.. skang ni tak nak ummi suap. menangis nak suap sendiri. well adik sya, i let you handle your meal by urself....Sengaja ummi bukak baju dia. takmo salin 2.3 kali.
HEEEE, sejuknya...dah pandai anak sulong ummi ni mandi sendiri. tapi satu la yang aku masih berusaha keras.. ajar zikri gosok gigi.
Selain dari tu.. yang paling aku bahagia.. adik sya dah pandai panggil aku ummi. hehe. terharunya aku sebagai ummi. Minggu ni dia belajar berjalan. Bolehla.. dalam 5 meter, then jatuh , then jalan lagi, dan lagi, dan lagi. Sebagai ummi, dan abah juga tidak mahu ketinggalan untuk mengikuti segala perkembangan anak-anakku. Melihat mereka membesar dengan sihat dihadapan mata amat membahagiakan kami.

0 comments on "Alahai, anakku dah pandai...."

 

Iman's Family Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez | Distributed by Deluxe Templates