Tuesday, October 12, 2010

Terima kasih Bee..


Salam sayang. Jumpa lagi untuk kesekian kalinya.. mcm yang aku katakan sebelum ini, aku happy dengan apa yang berlaku sepanjang minggu ini dan bertambah happy lagi bila dpt buat sesuatu untuk hubby..Terima kasih bee.. hanya Allah yang dpt membalas apa yang bee buat untuk asue..
Bee, abg zikri dan adik sya adalah insan yang paling menggembirakan ummi selama ini. Ummi sayang sangat.
Ini jam tangan BELL & ROSS yang bee hadiahkan untuk ummi. Bee bought one pair for me and for him. Baru jer dpt Rolex.. smart sgt bila dpt pakai jam ni. Happy lagi..dah setahun ummi pakai Roscani.. so, boleh tukar-tukar..Dan sebagai balasannya.....

Ummi masakkan donat coklat untuk minum petang. Donut topping coklat dengan coklat rice, almond, chocolate chips. Yummy.. These doughnuts made together with cekchik.. thanks chik...eventhough the texture is not so smooth, but the makan jer la... sebab coklat tu telah menenggelamkan kelemahan yang lain. hehehe..ku gembira....
okie dokkie, jumpa lagi lain kali dalam mode gembira. hehehehehehehe.. kalu sedih pun, tulis jugak nanti..





2 comments on "Terima kasih Bee.."

nur_aien.blogspot.com on July 27, 2011 at 3:50 PM said...

yum2,,,,bex nyer donut 2,,,nk satu,,,huhuhu

nur_aien.blogspot.com on July 27, 2011 at 3:50 PM said...
This comment has been removed by the author.
 

Iman's Family Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez | Distributed by Deluxe Templates