Sunday, March 29, 2009

Transformers ke Transformasi???


Assalamualaikum. hem nak tergelak bila aku nak mengupdate blog ni. bukan apa, teringat abah gelak bila aku tunjuk muka aku yang lepas kena solek. ye ker ummi nih? Sebenarnya, semalam seharian aku gi kursus solek dan rawatan wajah yang kolej komuniti tempat suami terchenta aku keje anjurkan. Bersemangat la ni nak gi kursus sebab lepas ni boleh la bercantik-cantik depan suami kan???? hehe. Betul tu. Tu jer niat nak gi kursus ni. DEMI KERUKUNAN RUMAH TANGGA. Agar suami lebih sayang. Macam dalam iklan sunsilk nung. kat bawah ni adalah beberapa keping gambar yang aku download masa aku gi kursus solek ni. hehe. Jangan gelak tau kalau tengok. Yg first ni kak salwia, dengan solekan 'natural look'. hehe tersengeh bila dah berjaya menapply teknik solekan yang betul.
Ni pulak Nur, kerani kesayangan principle skul aku. Si Nur ni solek sendiri.. Tp, kesian.. suami duk jauh. Tak dapat nak tengok adindanya ini. Kalu tak, dapat 'present' sepecel la tu.

Ni Kakti, Kawan aku, merangkap urusetia kursus tu. Comel kan bulu mata dia, teknik shading kasik mancung hidung tu menjadi la kakti.

Ni Makcik Kiah, CK kat skul aku. Haa, ni aku n kak siti aisah yang kerjakan kak kiah. Sweet 45 kak kiah ni. Jangan tak caya, kakkiah dapat hadiah untuk make up for sweet 45 hehe.

kat bawah ni pulok.. kak sal sebelum bersolek.

HAA..yang kak bawah ni pulak anak sapa ek? Aku ker? HEhe.. Ni la aku.. setelah disolekkan oleh mak andam tu. hee, cam mana.. ada transformasi tak berbanding dengan gambar yang kat bwah lagi satu tu? ke transformers?? Yang tak sanggup nak solek lagu ni tu bukan pasai apa.. pasai nak kena cuci semula. Bukan senang. adeiii kat setengah jam nak buang gam bulu mata pelesu(mak andam tu panggil )
aku sebelum make up.
Amboi.. asyiknye kak siti duk melihat produk kesihatan dan kecantikan. kak sal pulak duk berkira-kira nak beli minuman jus kacip fatimah n manjakani. apa lagi kaksal... untuk abang tersayang. Performance kena maintain..... Bakal ibu kat belakang tu plak, kakfith asyik senyum jer. nak minum kacip fatimah tak boleh sekarang ni ya kak.
Wah.. tu dia.. teknik merawat muka. Facial. tertidur peserta tu kakti kerjakan. haha
overall, kursus ni enjoy sangat. sape2 yang nak sertai lagi kursus - kursus cenggini.. jangan lupa contack aku ek.. hehe. Tukang promosi jer ni. Almaklumla.. Suami pegawai promosi kolej. hehe.







0 comments on "Transformers ke Transformasi???"

 

Iman's Family Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez | Distributed by Deluxe Templates