Sunday, March 1, 2009

Abah tubik lagi.....












Assalamualaikum warahmatullah. dah hampir 3 minggu aku tak update blog aku ni. kesibukan yang terlampau. minggu lepas sibuk dengan kesihatan yang tak berapa menentu ni. minggu ni pulak sibuk duk mencipta dan menaip soklan ujian. huhuhu.. walaupun ada masa duk ngadap pc ni, tapi aku jengok kat tempat lain. hehe. cuci mata sket. baru je 2 minggu abah gi kk, hari ni abah gi pulak ke Papar, ada kursus koperasi 4 hari. sunyi lagi aku rasa. huhuhu. aku selalu rindu kat abah time petang-petang cenggini. ( syahdu sedey la pulok). pastinye lah adik sya duk mencari lagi la abah tu. tadi masa nak pegi anta abah ke airport, abah tak sempat nak muah adik sya pun..adik sya pn tido masa tu kat bilik makcik. takpela bah, ummi akan ciumkan tiap2 malam. heee. minggu depan aku plan nak kuar dengan kaklong cikmail gi facial. la wei aku tak gi facial. takpelah, manjakan diri sikit. duit abis skit pun tak kisahlah.. ni first time ajak kaklong.

0 comments on "Abah tubik lagi....."

 

Iman's Family Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez | Distributed by Deluxe Templates