Saturday, March 7, 2009

Nak Langsing La katakan....


Assalamualaikum. Semoga hari ini hari yang ceria buat aku dan keluarga aku serta buat yang berada di alam nyata ni..Abah teringin sangat nak tengok aku ni lansing.. ye lah.. takde lemak tang sana, lemak tang sini.. londeh2 tang sana sini. jelik la kiranya kalau nampak sume2 tu.hehe. Jadi penyelesaiannya, abah belikan aku satu set makanan kesihatan herbalife. kengkawan abah sume heran. Hem.. mushykil ni. Aku ni gemuk ker yek? Dah abah yang tengok aku hari-hari. tahu la dia tu bini dia ni gemuk ke tak. Sebenarnya... bukan gemuk sangat la. kalu ikut BMI tu, dah ideal dah berat badan dan ketinggian aku ni. cuma yang tak best nampak yelah lemak-lemak yang tertonjol. kalu tak.. tak comey la pakai baju seksi depan abah. kuang..kuang .. kuang... hehe. untuk kesejahteraan rumah tangga. manatau lepas ni badan aku ni macam supermodel..kuikui. heee.. pembakar semangat ni..

1 comments on "Nak Langsing La katakan...."

Amer Eddiey on March 10, 2009 at 6:32 PM said...

Ermmmm, nak langsing jugak laa.. hehehe
~ maizatulakma ~ heheheheheh
sila laaa tgk gambo kami. www.amereddiey.blogspot.com

 

Iman's Family Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez | Distributed by Deluxe Templates