Wednesday, December 31, 2008

Selamat Datang 2009



untuk anak -anak ummi yang tercinta, semoga tahun baru ini, anak-anak ummi akan sentiasa sihat, ceria dan cepat besar. ummi tak sabar nak jalan2 sambil pimpim tangan adik sya, main bola sama2 dengan abg zikri, sambut birthday sama2. Hem.. mmg ummi tak sabar. ummi harap adik sya dah kurang nangis2. . Ummi pening ni.. lusa ummi dah nak sekolah, tapi ummi masih tak tahu siapa nak jaga adik sya.. ada sorang maid, tapi 50-50 jer. harap2 dia jadi kerja dengan kita kan sayang dan dia orang yang baik, dan pandai jaga adik sya dan abg zikri masa ummi mengajar. ummi tahu, adik sya byk menangis, tapi kalau pandai pujuk dia, okay. abg zikri pula dah pandai dah skrg. tak mcm dulu yang suka kacau adik sya. buka playhouse disney, or letak dalam bilik mainan, okay la dia. ummi gi keje sampai tghari je. ummi harap, adik dan abg, tak meragam ye... ummi tak tenang hati kalau kalau tahu adik sya meragam. kalau ummi ni anak hartawan or abah terlebih gaji... ummi duk rumah jer jaga anak-anak ummi ni. tp ummi kena kerja jugak, tolong abah. Kita sama- sama doakan supaya semua urusan keluarga kita akan di mudahkan oleh Allah. insyaallah. UMMI AKAN BUAT YANG TERBAIK UNTUK KELUARGA KITA.

5 comments on "Selamat Datang 2009"

^aNgRiAni^ on December 31, 2008 at 9:27 PM said...

Happy new year Sue & Family ya...mudah2an tahun baru ni memberi seribu kerahmatan kepada kita semua...hehehehehe

huahuahuahua...kak nor layan jiwang sorang2 ni...uwaaaaaaaaaaaaaa

Ummie on December 31, 2008 at 9:42 PM said...

Alahai.. kesian kaknor. tahun baru yang menyedihkan.hukhukhuk.. takleh online dengan pok6 ke? takpe. anggap dia ada duk sebelah.

Anonymous said...

kaksue..nie syakira n syahida ..comel nye anak kaksue..hehehe..huhuhuhu..

Anonymous said...

kaksue bila nk dtg sini??

Ummie on January 3, 2009 at 4:12 PM said...

hai kakak.. hai adik, hai affiq.. hai sume2. buat apa? dah tengok gambar2 yang lain? nanti kaksue letak gambar yang ada shahida, shahira dengan iman zikri. cuti lama nanti baru kaksu datang shah alam ye..belajar rajin rajin.

 

Iman's Family Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez | Distributed by Deluxe Templates