Saturday, December 27, 2008

Cepatnya masa berlalu


Rasanya baru minggu lepas aku memulakan cuti sekolah, padahal dah sebulan lebih masa berlalu dan cuti sekolah dah sampai kepenghujungnya. pejam celik-pejam celik, the school will re-open. haaa.. am i ready to start this brand new year? Katakan 'YA' pada tahun baru.. haha. Apa aku buat yerr dalam masa sebulan ni? Mestilah core bisness aku jadi full time housewife.. duk main masak2, kemas2, gaduh2 dengan anak2.. gelak2 dengan anak2, jadi isteri En.Zamrizal...haha (selama ni bukan isteri ker?)and my second core bisness is duk depan komputer buat apa yang patut. so far, kertas 2 kimia utk midyer exm dah siap 90%. nak buat kertas satu plak lepas ni. pahtu nak cari contoh yearly lesson plan form 5. sebelum cuti abis, aku nak abiskan segala mak nenek kimia dulu. chemistry is mystery..nanti aku citerkan lagi mcm mana aku boleh terjebak dalam chemistry ni.. panjang cerita kalu aku nak pendekkan..kuikuikui.adiosss. nak ber baaa--baaa dengan adik sya jab..adik sya dah rindu ummie dia.

2 comments on "Cepatnya masa berlalu"

^aNgRiAni^ on December 27, 2008 at 8:52 PM said...

errmmm...apa azam baru 2009?

kak nor yang kompomnya nak tambah bilangan ahli keluarga...hehehehe nak kasi Fifi adik :D

Ummie on December 27, 2008 at 9:54 PM said...

Ok gak azam tu...So..gud luck. Cuma Fifi nak adik laki ke pompuan? Kami maybe hold on dlullah coz Zikri dah ada Syasya untuk teman bermain. My hubby duk cakap nak further study but he do nothing to get it. Tak tau lah....tak dapek den nak nolong eh...
Dia kata, ader rezki n peluang dia further lah...I hope so...

 

Iman's Family Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez | Distributed by Deluxe Templates