Wednesday, December 24, 2008

Sakitnya....


Malam ni aku migrain. dah lama tak kena. ni gara-gara makan biskut coklat yang abg beli tadi kat kedai. biskut coklat teddy cap pingpong. ni mesti coklat murah.. tu yang aku migrain tu. bukan apa, dah banyak kali aku cuba makan coklat dan aku dah bezakan yang coklat mahal dan coklat murah. bila makan coklat murah, mesti aku migrain.. coklat mahal tak pulak. bukan nak kata mengada-ngada..... tapi dah selalu kena mcm ni. huhu. nok kato guano??? sakit betul bila migrain ni. kadang - kadang tu sampai menangis. nasib baik abg ada.bila dan baik sikit ni, nak tambah soklan exam skt. dapat siap 1,2 pun jadilah.. abg duk tengok one piece. minta2 sya tak sedar minta susu. hehehe. kay, ummi nak buat soalan dulu. bye..

1 comments on "Sakitnya...."

^aNgRiAni^ on December 25, 2008 at 10:57 AM said...

Take care Sue :D

 

Iman's Family Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez | Distributed by Deluxe Templates