Sunday, December 28, 2008

SELAMAT TAHUN BARU HIJRAH





Assalamualaikum. Salam hijrah dan salam tahun baru buat Suami ku yang tercinta, anak2 ku, keluargaku serta semua sahabatku yg dikasihi kerana Allah. Apa azam tahun baru ni yer? Harap semua azam tahun baru kita akan tercapai. azam aku adalah untuk memperbaiki diri sebagai hamba allah, isteri, ummi dan guru, then aku nak dapatkan peralatan masak terutama sekali elektrik oven, mixer dan bread maker. hehe. okay apa azam yang kedua aku ni kan? nanti bolehlahh ummi masakkan abg pizza, roti, kek dan biskut. hahe. ummi akan buat tu syg. abg makan jer nanti..Then.. ada lagi nihhh.. aku nak pergi bercuti ke suatu tempat yang indah bersama keluargaku. tahun 2008 aku tak dapat pergi bercuti sebab ada reason yang lebih munasabah, jadi tahun 2009 ni, aku nak dapatkan jugak masa bercuti aku bersama keluarga. ada lagi... semoga impian aku nak buat kelas tuition berjalan lancar. haa.. setakat ni tu je lah azam dan impian akau.


0 comments on "SELAMAT TAHUN BARU HIJRAH"

 

Iman's Family Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez | Distributed by Deluxe Templates