Thursday, December 25, 2008

Rumahku bersih berseri....hehe




Assalamualaikum. baru sekarang aku boleh berehat. tp, tak berapa berehat sangatla..sebab adik sya lum tido lagi. abg zikri dah gi slumber land. penatnya hari ni. hari ni aku dengan anak2 and abg kemaskan rumah. aku sebenarnya dah lama nak tukar cadar baru. baru hari ni berkesempatan tukar. kemarin aku ajak abg gi giacomo, beli cadar yang diorang promosi. cadar ni abg yang pilih setelah aku buat shortlisted mana yang aku berkenan. lastly, abg pilih corak first choice aku, warna krim and bunga biru. nice. heheh :) duk menunggu lama kat giacomo kemarin berbaloi la dapat cadar baru.. siap dengan comforter lagi. harga rm 150. takpe.. duit bonus aku.. hehaaa. dah siap kemas, abg gi pasar, beli apa yang patut utk masak. hari ni aku masak sup ayam dan goreng ikan sebelah( tak pernah aku beli sebelum ni) abg tengok cik mael beli, dia pun beli jugak. sedapnya aku makan dengan abg... kenyang.. alhamdulillah. ni nak gi rehat dulu lah... nak tidurkan adik sya and ummi dia sekali. abg dah join abg zikri..siap berdengkur lagi.hehe. chow chin...chowwwww

0 comments on "Rumahku bersih berseri....hehe"

 

Iman's Family Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez | Distributed by Deluxe Templates