Sunday, February 8, 2009

Minggu yang letih dan memenatkan.



Sebab apa aku penat? sebab minggu ni skul aku ada sokan dan tugas aku sebagai ketua guru rumah sukan perempuan buleh dikatakan amat syibuk.(abg zikri sebut)kemarin, temasya sukan tahunan dah berlangsung kat stadium tawau. sebelum tu, tiga pat hari aku ada sukan kat skul. sukantara dan sukan akhir 1. disebabkan oleh sukan ni, aku diserang oleh penyakit yang telah sekian lama aku hadapi iaitu migrain tahap dewata raya. sakit oooooo.. menangis aku dibuatnya. kalau tak kerana tanggungjawab kepada anak bangsa, dah lama aku surrender. dahla cuaca tak menentu. cian jugak kat adik sya dan abg zhiki.pagi aku kua gi skul atau stadium, tghhari aku balik.. tu pun kejab jer untuk solat. pahtu kuar balik untuk latihan. tak sempat adik sya dan abg zhiki nak main2 dengan ummi dia. kalau malam pulak, aku tak dpt nak tahan migraine.. tak dpt layan sgt anak2. hukhukhuk. masa sukan ni, mcm mcm benda berlaku.. kebanyakkan nyer pasal tugas yang tak dilaksanakan oleh cikgu 2 yang sepatutnya bertugas. main lepas tangan jer. panas dalam aku nih.. sekali rasa nak belasah jer. hehe.. brani ker aku nie... huahauahaahah. minggu depan, tugas hakiki aku bermula lagi.. Morning Teacher Sue.. haa gitu. nak key in markah excel PMR dan SPM, nak buat PEKA, nak buat kertas ujian bulan Mac dan start home tuition untuk Kimia dan Sains. Semoga Allah Mudahkan keje aku.

1 comments on "Minggu yang letih dan memenatkan."

^aNgRiAni^ on February 12, 2009 at 10:45 PM said...

sma laa kita..rasa mcm mau bengkok dah ni :X

 

Iman's Family Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez | Distributed by Deluxe Templates