Sunday, May 24, 2009

"May Story Wrap-up"


BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM .Assalamualaikum.Hemm.. what to start first? so many things to story and write. hemmm.. yang mana sempat dan yang mana ingatla. kebizian yang terlampau di bulan mei telah membataskan aku untuk merajinkan diri menyelusuri blog aku yang teristimewa ini. haha. May... month of many occasions. First.. my birthday on First May... tapi takdelah aku nak tulis dan citer pasal birthday aku kat blog ni. malu plak sebab aku dah besor panjang. Cukupla aku bersyukur kerana Allah dah panjangkan umur aku untuk aku terus menjadi isteri, ummi dan guru. memberi aku peluang untuk terus mencurahkan kasih sayang kepada suami tercinta, anak-anak yang dikasihi dan anak murid. It is great to be AN ORDINARY ME.
Second occasion is Mom's Day Celebration. i've been a mother for two lil' cute kids, ZIKRI and SYA, its a pleasure for me to raise them eventhough it sometime gave me a lot of challange. Kesabaran itu separuh daripada iman. Thanks to my hubby kerana telah menunjukkan dan mengajar ummi erti kesabaran seorang ibu. Being a daugther also wonderful. eventhough my mums and I are in two different lands, sorang tawau, 2 orang kat semenanjung, tapi tak menghalang untuk aku terus mengucapkan sayang dan terima kasih kepada insan yang telah melahirkan aku dan suamiku. i got chance to deliver to them a special gifts from my hubby and I. SUKERNYER mereka di kampung..

Third occasion is Teacher's Day.. 'KAMI GURU MALAYSIA, BERIKRAR DAN BERJANJI..MENDIDIK DAN MEMIMPIN.. PUTERA PUTERI NEGARA KITA.. Hemm. that's me.. a TEACHER. The best part of MAY IS aku dapat hadiah untuk ketiga-tiga occasion ini. hadiah daripada hubby terchenta iaitu OVEN SINGER yang bersaiz besar. nampak noe abang suh ummi ni rajin buat kuehs.. hehe.Thanks sayang. lastly... masa Teacher's day celebration, aku dapat dedication lagu yang dinyanyikan oleh student ku atas pentas.'KAULAH BINTANG' Terharunya..HUHU.
With that, i end my MAY with 2 weeks skul holidays. HOORRRAAAYYYYYYYYYYY

1 comments on ""May Story Wrap-up""

Zack on May 31, 2009 at 8:04 PM said...

bestnyer dpt bnyk hadiah...ada dpt oven lak tuuu... hehe.. mesti mcm2 jenis kek, biskut, kuih kak su masak nnt. jgn lupa ajk dtg rmh kalau buat nnt ;P

 

Iman's Family Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez | Distributed by Deluxe Templates