Friday, January 9, 2009

Weekly wrap up





assalamualaikum. ermm, dah seminggu aku tinggalkan blog aku ni. biasala... kalu dah start core bisness, part-time bisness ni (blog ni la) terpaksa la dilupakan dahulu. first day gi skul mcm kelam kabut jer sebab kena cepat nak hantar sya and i have to attend skul assembly. tapi takpe sebab aku dan bgtau pada pk hem aku. malas la aku nak kasi tau mr.tung tu. for the sake of my children, i have to send them to the nursery, show them that i didnot left them for fun. along the way, hati ni rasa tak tenteram jer, duk fikirkan syamimi menangis. hemm, alhamdulillah, masa sampai sana, sya tido. taklah rasa ralat sangat bila tinggalkan dia. abg zikri pun dah pandai , tak menangis. rileks jer. so, bila dah skolah, banyak la keje nak kena buat. nama pun cikgu. settlekan apa yang patut. tp masa masuk ngajar form 3, tu yang aku rasa lain sket.. ni first time aku ngajar form 3, takde pengalaman lagi. takpe su, pelan-pelan..diorang tu budak kecik2 jer. hehehe. minggu depan dah start masuk lab untuk eksperiment kimia budak2 ni. aku suka masa eksperiment ni sebab, aku tak perlu beri banyak penerangan, just sebagai fasi jer. masa pun cepat tamat. minggu depan jugak aku dah start latih rumah sukan aku. aku dilantik jadi ketua guru untuk rumah sukan aku. thanks for the post.adik sya and abg zikri, ummi terpaksa tinggalkan anak2 ummi sampai petang. sorry yer sayang. duk sana baik2 yer.. jangan nakal nakal, jangan nangis nangis. nampaknya, selagi tak dapat pengasuh, ummi kena tinggalkan kat nursery sampai petang la sebab ummi nak buat tuition sampai kul 4 kat rumah. hari khamis aritu, bila aku nak gunakan laptop yang skolah bagi kat aku, aku geram betul sebab 'tikus pink' kesayangan, pemberian hubby hilang. huhuhu. tak sangka, ada jugak kucing hitam@toy*** kat skolah tu. takpelah, bukan rezeki aku. abg, maafkan asue. lain kali asue takkan simpan apa2 pun kat dalam beg laptop tu bila asue pulangkan laptop tu. okay.. cukupla setakat ni jer catatan / rumusan untuk seminggu ni. nak masak pulak untuk family..




2 comments on "Weekly wrap up"

Zack on January 12, 2009 at 5:04 PM said...

Ciannya adik Sya kena tinggal kat nursery... Harap2 Kak Su cepat la dapat pengasuh nanti

Zack on January 12, 2009 at 9:19 PM said...

p/s: kak su, khamis ni saya nak uat kek lagi, ada orang tempah. kak su tak nak tempah skali kerrr? ;) nanti letak dalam box dia skali, senang tapau balik. style lebih kurang mcm dlm post the latest, guna cocoa buttercream dgn choc ganache. huhuhu...

 

Iman's Family Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez | Distributed by Deluxe Templates