Thursday, January 29, 2009

Makan Yok


Gambar di atas adalah hiasan semata-mata, untuk menyodapkan mata yang memandang dan mulut yang merasa.
Walaupun gambar diatas tu hiasan, tapi aku buat gak tomyam tu. resepi aku untuk tengah hari ini ialah tomyam campur vs ikan gelama masin vs telur dadar. lapor perut aku ni duk nunggu hubby terchenta aku pulang menikmati juadah yang aku sediakan dengan penuh rasa kasih sayang. walllah!!! Nilah cara nak pikat hati suami, melalui masakan. biar makanan kita tak nampak best, hakikatnyer... suami pasti banggalah dengan kita ni. susah payah kita gi menangkap ikan, kejar ayam, petik sayur,jemur ikan masin, semuanya pasti berbaloi. kuikuikui. Bukan nak masuk bakul angkat sendiri, tapi kaum isteri dan ibu ni memang patutlah diberi kredit kerana usaha suci lagi murni ini. kan ker baguih..

1 comments on "Makan Yok"

Zack on January 29, 2009 at 11:04 PM said...

huhu...tgh2 mlm ni terliuq dibuatnya tgk gmbr tomyam. slurrrrp...

 

Iman's Family Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez | Distributed by Deluxe Templates